Logo portalu

50 mln zł na promocję firm w Dubaju

50 mln zł na promocję firm w Dubaju

Rusza konkurs „Go to brand ” – jeden z kluczowych elementów Programu Gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w EXPO 2020 w Dubaju.

 

Dzięki udziałowi w specjalnie uruchomionym z tej okazji konkursie przedsiębiorcy będą mieli możliwość promocji swoich marek w kontekście udziału naszego kraju w tegorocznej Wystawie Światowej. Wnioski przyjmowane będą przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości od 3 marca.
 

- EXPO 2020 w Dubaju to prestiżowe wydarzenie o ogromnym znaczeniu gospodarczym. Dlatego Polska Agencja Inwestycji i Handlu oraz Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczoś ci łączą siły, by wspierać ekspansję polskiego biznesu. Program „Go to brand” jest jednym z kluczowych element ó w oferty, jaką przygotowujemy dla polskich przedsiębiorc ó w, w związku z udziałem w tegorocznej Wystawie Światowej. Dokładamy wszelkich starań, by Forum Gospodarcze Polska – Zjednoczone Emiraty Arabskie, targi branżowe, wsparcie oferowane przez regiony czy wydarzenia o charakterze gospodarczym organizowane w Pawilonie Polski stały się platform ą budowania trwałych i wartościowych relacji biznesowych – mówi Grażyna Ciurzyńska, p.o. Prezes Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.
 

Przedsiębiorcy mogą ubiegać się o wsparcie finansowe na pokrycie części kosztów działań promocyjnych, wykorzystując udział Polski w EXPO 2020 w Dubaju jako szansę do budowania relacji z partnerami biznesowymi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i całej Zatoce Perskiej.

Udział w programie „Go to brand”, dzięki wsparciu finansowemu, umożliwia realizację następujących działań:

  • Organizacja misji wyjazdowych

W programie misji rekomendujemy umieścić wydarzenia organizowane w Pawilonie Polski, np. seminarium prezentujące nowoczesne rozwiązania edukacyjne wraz z ofertą produktów dla szkół, seminarium „Polska smakuje” – promocja polskiej żywności pokazy i warsztaty w Pawilonie, wystawa „Osiągnięcia polskiej nauki” (szczegółowa lista zostanie opublikowana wkrótce), a także wydarzenia organizatora. Zachęcamy również do kontaktu z Zagranicznym Biurem Handlowym PAIH pod adresem: dubajexpo@paih.gov.pl

  • Udział w Forum Gospodarczym Polska-Zjednoczone Emiraty Arabskie w marcu 2021 roku

Kluczowe wydarzenie Programu Gospodarczego z udziałem wysokich rangą przedstawicieli władz państwowych. Wśród zaplanowanych elementów Forum Gospodarczego PL-ZEA znajdują się m.in.: ceremonia podpisania umów dwustronnych o charakterze gospodarczym pomiędzy jednostkami administracji publicznej, agencjami wykonawczymi, spółkami skarbu państwa, przedsiębiorstwami, panele dyskusyjne, sesje spotkań biznesowych typu B2B

  • Organizacja misji przyjazdowych

Możliwość zorganizowania przyjazdowej misji gospodarczej (wizyty studyjnej) dla potencjalnych i obecnych kontrahentów mających siedzibę i działających na rynku krajów Zatoki Perskiej

  • Udział w Polish Games Show

Wydarzenie poświęcone promocji polskiej branży gier komputerowych., które towarzyszyć będzie udziałowi Polski w EXPO 2020 w Dubaju. Szczegóły zostaną przekazane wkrótce.

  • Udział w targach branżowych w ZEA

Przedsiębiorca ma możliwość organizacji indywidualnego stoisko wystawienniczego na wydarzeniu promocyjnym wskazanym w poniżej tabeli. Stoisko powinno uwzględniać elementy systemu identyfikacji wizualnej udziału Polski w EXPO 2020 w Dubaju.

  • Dodatkowe działania promocyjne, w tym w kanałach elektronicznych, np. na portalach społecznościowych, wyszukiwarkach internetowych, platformach zakupowych, itp.;
  • Zakup usługi doradczej
     

Możliwość zakupu jednej usługi doradczej w zakresie przygotowania wejścia na rynek krajów Zatoki Perskiej w związku z udziałem w wydarzeniu promocyjnym na tym rynku

Budżet konkursu wynosi 50 mln zł, z czego 15 mln zł przeznaczono na projekty z województwa mazowieckiego. Maksymalna wartość dofinansowania wynosi 425 670 zł (100 tys. euro) przy łącznej wartości projektu do 1 mln zł. Wkład własny przedsiębiorcy wynosi minimum 15 proc. Wnioski o dofinansowanie będzie można składać on-line od 3 marca 2020 r. do 31 marca 2020 r.

Program skierowany jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw i jest realizowany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach poddziałania 3.3.3 „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych. Go to Brand” (POIR) pt. „Program promocji o charakterze ogólnym w związku z udziałem Polski w Światowej Wystawie EXPO 2020 w Dubaju”.

Istnieje również możliwość sfinansowania udziału w giełdzie ​kooperacyjnej Enterprise Europe Network podczas Wystawy Światowej EXPO w Dubaju, w dniach 20-22 stycznia 2021 r.  (więcej informacji znajduje się tutaj)

Więcej informacji:

www.parp.gov.pl

Szukasz terenów pod inwestycje?

Wartościowe tereny inwestycyjne z precyzyjnymi informacjami dotyczącymi nieruchomości